Projekt gry Arda

Forum projektu Arda

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2008-12-05 19:35:18

Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 270
Punktów :   

klasy

- Wojownik

Na polu bitwy czuje się najlepiej, a w walce bronią białą nie ma sobie równych. najsilniejszym z nich w
zadawaniu szybkich i precyzyjnych ciosów nie przeszkadza cięzka płytowa zbroja. W wirze walki wyzwala wrodzone instynkty wojownika, staje się bezwzględnym, nieczułym narzędziem mordu, którego celem jest za wszelką cenę wygrać każdą rozpoczętą walkę.

- Strzelec

Z każym wystrzelonym pociskiem staje się coraz bardziej zabójczy. Jego strzały niosą znacznie dalej,
uderzają we wrogów precyzyjniej i są wystrzeliwane z coraz większą prędkością. Gdy posiada dobry łuk i jest
świetnie do posługiwania się nim wyszkolony, żaden przeciwnik nie jest mu straszny. równie dobrze jest w stanie przebić grube płyty pancerza, jak i zwierzęcą skórę. Strzelcy sądobrymi obserwatorami: muszą jak najszybciej wyszukiwać słabe punkty swych przeciwników by w nie precyzyjnie uderzać.

-Złodziej

Gęsty tłum na ulicy to coś czego pożąda każdy złodziej. wzajemne przekleństwa, przepychanki, to wszystko
ułatwia mu pracę. potrafi on przeniknąć niezauważenie w najbardziej strzeżone miejsca i wynieść z tamtąd co mu się żywnie podoba. Jego ulubioną bronią jest sztylet: łatwy do ukrycia w fałdach płaszcza i poręczny przy podrzynaniu gardeł. Złodzieje chętnie sięgają po trucizny, nie mają żadnych oporów przed zatruciem studni, jeżeli będą widzieli w tym jakieś korzyści.


- Kowal

Istnieją wojownicy, którzy w polu bitwy zwracają uwagę: dystyngowani, dumni, ale nie mniejszą uwagę zwraca ich uzbrojenie. Piękne, zabójcze uzbrojenie. Takiej broni dostarczają najwybitniejsi kowale, dla których stuk młota i żar paleniska są sensem życia. Ich wyroby to istne dzieła sztuki; od nieprawdopodobnie wąskich ostrych jak brzytwy sztyletów, po olbrzymie, ale idealnie wyważone topory. Każdy kowal otoczony jest szacunkem, bardzo często zdarza się że klient który raz zamawiał broń, już do końca swych dni wraca do tego samego kowala.

- Fleczer

Z dziada na ojca, z ojca zaś na syna, przekazywana wiedza na temat wyrobu łuków okrąża Ardę, rozszerza się i udoskonala. Zręczne dłonie fleczera z kawałka drewna uczynić mogą broń niezastąpioną przy polowaniach i przy wojennych wyprawach gdzie strzeleckie oddziały bywają wielce pomocne. Najlepszy fach w tym zawodzie zawdzięczają sobie elfy, obyte z rodzajami drewna jednak i wśród ludzi zdarzają się rzemieślnicze perełki.

   
- Czarodziej

Moc obecna w Śródziemiu pozwala Czarodziejom osiągać niesamowite efekty. Jednym zaklęciem są w stanie
zniszczyć wielu przeciwników tak że nie pozostanie po nich nawt kupka popiolu. Za korzystanie z mocy płacą jednak drogo: nie mogą walczyć zbyt długo bez wsparcia, chyba że są wystraczająco szybcy aby rzucać czary jeden za drugim.


Opisy zatwierdzone.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.straz112-998.pun.pl www.hitman-site.pun.pl www.simsowo.pun.pl www.zseis1tazgora.pun.pl www.lhs.pun.pl